Pages

Säng säng säng, sova sova...

AllmäntSkapad av Emma tor, oktober 23, 2008 20:37:29
Just idag var så trött och sliten efter en dag på praktiken, blev ombedd att stanna kvar en halvtimme men då sa jag faktiskt nej, helst inte, är så sliten. Hjärnan fattade nog inte hur slut jag egentligen var, för den gjorde planer om trädgårdsarbete och extrajobb. Väl hemma slappnade jag av och kände värken i hela kroppen. Gråtmild, arg på allt och ingen matlust gick ut över en stackars sambo. Han känner mig väl i dessa situationer och lockar med en STOR kopp the!Först senare, avslappnad och varm, förstår jag hur rätt han har.
Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt. Nu ska jag ner och göra ett litet kvällsmål (papaya och yoghurt) och förbreda morgondagen lite den bjuder på ledighet och lugn och ro i stallet... kanske kan vi se en bra film på kvällen... fast det är ju imorgon det!

http://www.youtube.com/watch?v=qigIuyp4Baw&feature=player_embedded

0 kommentarer:

Skicka en kommentar